سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ۵۰میلیون تومانی اشتغال روستایی به مددجویان بهزیستی

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: تسهیلات ۵۰ میلیونی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک در روستاها به مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهناز کاشی رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: سود در نظر گرفته شده برای این تسهیلات در مناطق مرزی ۴ درصد، روستا‌ها ۶ درصد و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر ۱۰ درصد است و به مشاغلی پرداخت می‌شود که در رسته‌های اعلام شده باشند

وی افزود: تلاش ما این است که سقف پرداخت تسهیلات در برخش کارآفرینی را برداریم تا بتوانیم اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم و امیدواریم این مهم مورد تصویب کمیته اشتغال بانک مرکزی قرار گیرد.

رئیس دبیرخانه اشتغال بهزیستی در بخش دیگری از گفتگوی خود گفت: با هدف شغل برای معلول، ۵۶ رسته شغلی ویژه در آزمون استخدامی اسفند ماه مشخص شده است و افراد معلول در صورت کسب نمره لازم می‌توانند در استان مورد نظر خود مشغول خدمت شوند.

کاشی افزود: در واقع باید گفت: در آزمون استخدامی سهمیه ویژه‌ای برای معلولان درنظر گرفته شده و شرط بومی بودن نیز حذف شده است.


انتهای پیام//م. م
 
 

تشویق کارآفرینی در بهزیستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.