سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تشدید بارش‌های بهاری از دوشنبه در نواحی غربی کشور/ خلیج فارس مواج می شود + جدول

سامانه بارشی که از غرب وارد کشور شده از امروز تا ۱۳ فروردین، موجب بارش شدید باران و رگبار و رعد و برق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با ورود سامانه بارشی به کشور امروز یکشنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید شده و در نیمه غربی کشور، نواحی مرکزی، نواحی غربی و مرکزی خلیج فارس، استان‌های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی در قزوین، البرز، تهران،  بارش باران، رعد وبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد، بارش تگرگ و در ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی بارش برف رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/ تهران ابری در برخی ساعات بارش باران + جدول


در این روز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق یزد بارش به صورت پراکنده خواهد بود. بارش در روز یکشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام لرستان، خوزستان همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس و غرب اصفهان خواهد بود. روز دوشنبه به جز استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور شرایط مشابه روز یکشنبه خواهد بود.

شدت بارش در روز دوشنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان است. روز‌های یکشنبه و دوشنبه در نیمه غربی کشور و از بعدازظهر یکشنبه و دوشنبه در نواحی مرکزی و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید خواهد بود که در شرق و جنوب شرق احتمال خیزش گردوخاک نیز وجود دارد روز یکشنبه و دوشنبه نواحی غربی و مرکزی خلیج فارس و سه شنبه قسمت‌های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج است.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در یازدهم فروردین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.