سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان تعطیل شد

مسئول کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خوزستان از تعطیل شدن برگزاری مسابقات هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاور نبهانی، مسئول کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خوزستان گفت: با توجه به شرایط خاص استان و سیلاب اخیر بخشی از شهر‌های خوزستان شرایط مناسبی برای برگزاری این رقابت‌ها را نداشته و بسیاری از جوانان درحال کمک رسانی به سیل زدگان هستند به احترام مردم آسیب دیده برگزاری مسابقات هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان به زمان دیگری موکول شد..

وی افزود: تیم‌های حمیدیه و دشت آزادگان در شرایط کنونی آمادگی حضور در این رقابت‌ها را نداشته و رقابت‌های لیگ جوانان، لیگ برتر و لیگ دسته یک امید، لیگ دسته یک و دسته ۲ بزرگسالان، لیگ دسته یک جوانان، لیگ زیر ۱۵ سال و زیر ۱۷ سال به پایان رسیده و تنها هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان باقی مانده که قرار بود روز دوشنبه برگزار شود.

نبهانی عنوان کرد: تمامی نیرو‌های هیات فوتبال شهرستان‌ها نیز در حال حاضر برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان بسیج شده و به مناطق مختلف اعزام شده اند.

انتهای پیام/م

تاثیر سیلاب بر فوتبال خوزستان

برچسب ها: سیلاب ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.