سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خراسان رضوی؛

بهره‌برداری از ۱۰۱ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره‌برداری ۱۰۱ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۶ میلیارد ریال در سال گذشته از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از شهرک صنعتی درگز، گفت: با اقدامات حمایتی که از صاحبان صنایع انجام شد، ۱۰۱ واحد صنعتی و تولیدی در سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع هم‌اکنون دو هزار و ۶۰۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری این واحد‌ها اشتغال هزار و ۶۹۳ نفر فراهم شد و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ۷۵ هزار نفر رسیده است.

مهدی زاده مقدم افزود: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به افزایش سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: در سال گذشته نسبت به سال ۹۶، افزایش ۴۹ درصدی واگذاری زمین به صنعتگران و سرمایه گذاران را داشتیم که رشد مطلوب سرمایه گذاری صنعتی را در استان نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: درسال ۹۶ میزان زمین واگذار شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید ۸۵ هکتار بوده که این رقم درسال ۹۷، به میزان ۱۲۷ هکتار رسیده و رشد ۴۹ درصدی داشته است.

مهدی زاده مقدم افزود: باید با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بستر‌های مناسب در جهت حضور سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های اصلی ما تقویت بخش تولید و حوزه صنعت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: مشوق‌ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجر به افزایش سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب که ۴۰ شهرک قابل واگذاری بوده زمینه تولید و اشتغال را برای صنعتگران و کارآفرینان فراهم کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

افزایش ۴۹ درصدی واگذاری زمین به صنعتگران و سرمایه گذاران

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.