معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: تاسیس مدارس مهارت با هدف همخوانی تعالیم دانشگاهی با نیاز‌های صنعت صورت گرفته است.

ایجاد مدارس مهارت گامی در راستای نزدیکی دانشگاه و صنعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خیر خواه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در نشست خبری همایش تحلیل بازار سرمایه و نقش آن در رونق تولید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت‌های گسترده‌ای در دست اجرا دارد که از جمله آن تأسیس مدارس مهارتی است، اولین مدرسه در بهمن ماه افتتاح شد و مجوز تاسیس دو مدرسه دیگر گرفته شده است.


وی ادامه داد: همچنین با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تاثیر سرمایه بر رونق تولید، دانشگاه آزاد همایش تحلیل بازار سرمایه و نقش آن در رونق تولید را برگزار خواهد کرد که هم راستا با این شعار باشد.



توسعه بازار سرمایه به رونق تولید کمک می‌کند


 علی سعیدی دبیر علمی همایش و مشاور اقتصادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم در این نشست گفت:همایش تحلیل بازار سرمایه با کمک بازار بورس و شرکت بورس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال نقش بازار سرمایه کلیدی است، پارسال تورم داشتیم و برای جلوگیری از این موضوع در سال ۹۸ به سرمایه در گردش بیشتری نیاز مندیم، اگر بتوانیم بازار سرمایه را توسعه دهیم می‌توانیم به رونق تولید هم کمک شایانی کنیم.



ارتقای سواد مالی مردم یک ضرورت است



مشاور اقتصادی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: ارتقای سواد مالی مردم یک ضرورت است و این وظیفه نهاد‌های ناظر مثل سازمان بورس، دانشگاه‌ها و سایر نهاد‌های مسئول است.


سعیدی افزود: در گذشته بحث این بود که ما چگونه می‌توانیم رفاه اقتصادی رادر کشور گسترش دهیم، اما امروزه همه به این نتیجه رسیدن که بالا رفتن درآمد لزوماً به رفاه اقتصادی بیشتر منجر نمی‌شود، به همین علت تلاش شده که عموم مردم بتوانند سواد مالی خود را افزایش دهند.



ایجاد دوره‌های مدیریت اجرایی کمک می‌کند آموزش‌ها مهارت محور باشد



ناطق گلستان رئیس مجتمع بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: راه اندازی دوره‌های مدیریت اجرایی بازار سرمایه نیاز امروز فارغ‌ التحصیلان و صنعت است و کمک می‌کند آموزش هایمان مهارت محور باشد.


وی تصریح کرد: افتتاح مدرسه مهارت در نیمه دوم سال ۹۸ نیز به نزدیکی دانشگاه و صنعت کمک می‌کند.



انتهای پیام //ف.ک



نشست خبری تحلیل بازار سرمایه در دانشگاه آزاد مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.