سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیت اتاق اصناف خمین در خصوص کالاهای اساسی

نظری گفت:عرضه شکر و دیگر اقلام برای تنظیم بازار خمین به جدیت پیگیری میشود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مهدی نظری نایب رییس اتاق اصناف خمین گفت: در خصوص کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی با هیچ کس تعارف نداریم اکنون در شهرستان شکر و دیگر اقلام تنظیم بازار در چندین نقطه توسط واحد‌های صنفی منتخب در حال توزیع است و در روز‌های آینده گوشت تنظیم‌بازار نیز عرضه خواهد شد.

نظری افزود: واحد‌های صنفی دریافت کننده ملزم به توزیع ارزاق تا آخرین کیلو در واحد‌های صنفی خود میباشند و سهمیه دریافتی باید مستقیما به واحد صنفی انتقال و در دید عموم توزیع شود.

وی اظهار کرد:همشهریان بدانند کسبه موظف به صدور فاکتور بیش از ده هزار تومان خرید میباشند و در خصوص روغن موتور و دیگر کالا‌ها نیز به محض دریافت سهمیه نمایندگان از شرکت‌های تولیدی به اطلاع اداره صنعت و معدن و نیز اتاق اصناف خواهد رسید و نمایندگان ملزم به توزیع و نیز صدور فاکتور و ثبت لیست توزیع هستند.

گفتنی است پیش از نیز اتاق اصناف در تاریخ ۱۴ اردیبهشت و به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه‌ای برگزار کرد وتصمیماتی نسبت به تشدید بازرسی‌ها و رصد قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی واجناس مورد نیاز مردم گرفت.

هم چنین در این جلسه در خصوص وضعیت قیمت مصالح ساختمانی نیز بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد تا اطلاع ثانوی مصالح ساختمانی و بتن برابر نرخ مصوب قبل عرضه گردد و ادارات ذیربط نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تشدید بازرسی‌ها و رصد قیمت‌ها در خمین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.