تشدید بازرسی‌ بازارهای خمین در آستانه ماه رمضان

در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خمین که در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد بازرسان سازمان تعزیرات متعهد به تشدید بازرسی ها شدند.

تشدید بازرسی‌ها در آستانه ماه رمضان در خمینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛صبح امروز جلسه ای با حضور ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت معدن وتجارت واتاق اصناف در خمین برگزار شد که پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه و و با عنایت به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان مقرر گردید نسبت به تشدید بازرسی‌ها و رصد قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی واجناس مورد نیاز مردم اقدام نمایند.

هم چنین در این جلسه در خصوص وضعیت قیمت مصالح ساختمانی نیز بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد تا اطلاع ثانوی مصالح ساختمانی و بتن برابر نرخ مصوب قبل عرضه گردد و ادارات ذیربط نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

برگزاری گشت‌های مشترک و بازرسی از اصناف با حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و ارسال گزارشات مربوط به بازرسی‌ها، تخلفات صنفی، تشکیل پرونده تخلفات و ارجاع به تعزیرات و... به صورت ماهیانه برای فرمانداری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

به نقل از پایگاه خبری ملیت، بدیهی است در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و در آستانه نزدیکی به ماه مبارک رمضان، بیشترین فشار اقتصادی متوجه اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه می‌شود. آمار به دست آمده از متوسط قیمت برخی خوارکی‌های پرمصرف خانوار‌ها در ماه رمضان و مقایسه آن با فهرست قیمت انواع خوراکی‌ها در ماه رمضان سال گذشته، نشان می‌دهد امسال اغلب کالا‌های اساسی و اقلام خوراکی مورد نیاز خانوار‌ها با افزایش قیمتی بین ۶۰ تا بیش از ۴۰۰ درصد روبه‌رو بوده است در حالی که متوسط درآمد اقشار کم‌درآمد جامعه هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت اقلام خوراکی در آستانه ماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.