سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی مشهد:

۲ سارق وسایل خودروهای‌سواری با تیراندازی پلیس زمین‌گیرشدند

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو عامل دستبرد به‌ وسایل خودرو‌های سواری در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودرو‌های سواری در محدوده خیابان‌های ۷ تیر، جلال آل احمد، سید رضی و مهران مشهد به‌فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ طرح ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم‌های تجسس کلانتری سجاد در این عملیات گسترده با سرنخ‌هایی که در دست داشتند، دو سارق شب رو با خودروی پراید سرقتی در محدوده بلوار معلم و در حال پرسه زنی شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان بدون توجه به‌دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شدند و ماموران کلانتری سجاد پس از طی مسافتی، این خودرو را با تیراندازی در قاسم آباد مشهد متوقف کردند.

سرهنگ آقابیگی افزود: در این عملیات یکی از متهمان دستگیر و همدست ۳۴ ساله او که به‌ضرب گلوله زخمی شده بود بلافاصله به‌مرکز درمانی انتقال یافت و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

وی با اشاره به‌این مطلب که دربازرسی از متهمان مبالغی وجه نقد، دوعدد باطری کامیون و دیگر وسایل سرقتی کشف شده است، تصریح کرد: تحقیقات از این دو سارق سابقه‌دار که از چهار سال قبل با هم دوست شده‌اند، برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دستگیری دو سارق حرفه ای در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.