فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

کشف ۲۱۱ کیلو حشیش از اتوبوس مسافربری در تربت حیدریه/بیش از ۴۶ کیلوگرم شیشه در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۱۱ کیلو حشیش و ۴۶ کیلو و ۷۱۰ گرم شیشه خبر داد.

کشف ۲۱۱ کیلو حشیش در اتوبوس مسافربری/ ۴۶ کیلو و ۷۱۰ گرم شیشه در مشهد کشف شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید شیر دل کامه شهرستان تربت حیدریه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری که از استان‌های جنوبی کشور به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق اتوبوس، ۲۱۱ کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کشف ۴۶ کیلو و ۷۱۰ گرم شیشه در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی چهار سرشاخه توزیع مواد مخدر صنعتی بین جوانان را در شهر مشهد شناسایی و به‌صورت پوششی و نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار تقوی افزود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات میدانی خود با هماهنگی مقام قضایی این متهمان را دستگیر و در بازرسی از ۴ مخفیگاه آنان ۴۶ کیلو و ۷۱۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه که از مرز‌های استان سیستان و بلوچستان وارد کشور شده و توسط سوداگران مرگ به مشهد قاچاق شده بود، کشف کردند.

وی تصریح کرد: پلیس در ادامه این عملیات ضربتی ۷۰ معتاد متجاهر را نیز جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داد.

انتهای پیام//ج.ر
 

جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر توسط پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
من جاشون بودم این محموله ها رو اسکورت میکردم هدایتشون میکردم سمت اروپا تا بفهمن تحریم ایران یعنی چی