سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع ذخایر معدنی کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این استان دارای انبوهی از ذخایر معدنی است، گفت: طرح جامع ذخایر معدنی این استان تدوین می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  عزیز فیلی در نشست شورای معادن کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۷۵ معدن کوچک و بزرگ در استان شناسایی شده است، گفت: طرح احیای معادن در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف شناسایی، استخراج و بهرداری از آن‌ها در دستور کار این شورا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پهنه اکتشافی ذخایر معدنی استان وارد چرخه اقتصاد می‌شود، افزود: امسال شناسایی ۱۵۰ ذخیره گاه مواد معدنی کوچک فلزی و غیرفلزی استان را در دستور کار داریم.
فیلی گفت: شناسایی ذخایر معدنی استان، استخراج، استحصال و واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه گذار برای فرآوری و ارزش افزوده برنامه‌های جدی استان در سال جاری است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان در خصوص برخورداری از ذخایر مختلف مواد معدنی استان، گفت: طرح پایلوت معدنی استان پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به احیاء معادن استان افزود: تلاش براین استان تا همه معادن کوچک استان احیاء و فعال‌تر شوند.

فیلی گفت: بهره برداری از معادن استان با رعایت شرایط زیست محیطی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ط

تدوین طرح جامع ذخایر معدنی 

برچسب ها: معدن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.