سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی ویژه معلولان در خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت:بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکونی ویژه معلولان خراسان رضوی در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ظهر امروز در همایش تجلیل از خیران و نیکوکاران برگزیده کشور، گفت: خیران نیک‌اندیش نه سودای نام دارند و تمنای نان و این گروه نیک‌گفتار از همه‌چیز خود در راه کمک به همنوع خود می‌گذرد.

وی تصریح کرد: معلولیت فقط تفاوت‌های ظاهری نیست و معلول کسی است که درد جامعه را نمی‌داند و یا اگر هم می‌داند تفاوتی نسبت به آن قائل نمی‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان کشور به لحاظ تعداد معلول بوده و در دو سال اخیر ۵۱۸ واحد مسکونی و از سال ۸۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶ واحد ساخته شده شده که ۴۸۶۴ تحویل شده و ۵۱۷۲ واحد هم در حال احداث است.

پوریوسف با بیان اینکه در سال گذشته مشارکت ۹۰ میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش را داشتیم، افزود: این میزان به نسبت سال قبل از آن رشدی ۱۷ درصدی داشته است و بالاترین میزان مشارکت‌ها و رشد‌ها را در خراسان رضوی داشتیم.

وی تصریح کرد: در سطح استان ۱۲ هزار ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند و به‌طور متوسط هزینه نگهداری ماهانه هر معلول ۲۵ میلیون ریال است که بین ۷۵۰ تا ۹۲۵ هزار تومان از طرف بهزیستی و مابقی از طرف خیران نیک‌اندیش حاضر در ۲۸۶ خیریه استان تامین می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ی
 
 

سال گذشته مشارکت ۹۰ میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش را داشتیم

برچسب ها: بهزیستی ، معلولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.