سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون انتخابات افغانستان:

منابع مالی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید کاملا واضح و شفاف باشد

معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان از نامزدها خواست که قوانین مبارزات انتخاباتی را رعایت کنند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که اصول و قوانین مبارزات انتخاباتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید از منابع مالی  واضح در مبارزات انتخاباتی خود استفاده کنند و منابع خارجی نداشته باشند.

معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان افزود که نامزدها باید دارایی های خود را در این کمیسیون ثبت کرده و حساب های بانکی واضح و مشخص داشته باشند.

عبدالعزیز ابراهیمی بیان داشت: «خواهش ما از همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این است که مطابق طرزالعمل‌ها، لوایح، قانون اساسی و قانون انتخابات عمل کنند. حامیان و کسانی‌که در تیم‌های انتخاباتی شان کار می‌کنند، باید اصول و فرهنگ شهر نشینی را مراعات کنند تا در کارزارهای انتخاباتی شان از نصب بنرها، پوسترها و سایر موادی که برای جلب حمایت مردم دارند، در محلاتی‌که باعث بی نظمی و از بین بردن زیبایی و صفایی شهر شود اجتناب کنند.»

گفتنی است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از فردا (یکشنبه 6 اسد/ مرداد) به مدت 60 روز می توانند تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز نمایند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان با حضور 18 نامزد قرار است در 6 میزان/ مهر سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.