سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین کارگاه حقوق کودک در لاهیجان

نخستین کارگاه حقوق کودک با عنوان هیس ممنوع برای کودکان در لاهیجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نگارنادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان گفت: نخستین کارگاه یک روزه حقوق کودک با عنوان هیس ممنوع در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این همایش ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، افزود: کارگاه یک روزه حقوق کودک در روز سه شنبه ۱۵ مرداد با اجرای برنامه‌های هنری برای پایه‌های تحصیلی چهارم تا ششم دبستان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی کنوانسیون حقوق کودک شهرستان لاهیجان با تبیین اهداف این کارگاه گفت: این کارگاه آموزشی منطبق با برخی مفاد معاهده بین المللی کنوانسیون حقوق کودک و موازین قانونی و شرعی جمهوری اسلامی به عنوان گامی نو در آموزش حقوق کودکان برای کودکان، همراه با آموزش قوانین حمایت گر برگزار می‌شود.

نگار نادری ضمن اشاره به معضل کودک آزاری، افزود: در این کارگاه سعی برآن است تا به کودکان آگاهی لازم در خصوص مباحث کودک آزاری از جمله قرار دادن کودک در مکان‌های ترسناک، تنها گذاشتن در منزل، اخراج و طردف مسخره کردن، ایجاد حس حقارت، اجازه گریه نداشتن و کنترل احساسات کودک داده شود.

وی با بیان اینکه، در این کارگاه الهام چایچی نصرتی کارشناس فقه و مبانی حقوق به عنوان مربی آموزش حقوق کودک شرکت دارد، گفت: فاطمه علی پرست به عنوان مربی نمایش کودک، نیلوفر امیدی به عنوان مربی ادبیات کودک و منیژه صفری به عنوان مربی موسیقی کودک مشارکت دارند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا چهاردهم مرداد برای ثبت نام به واحد هنری این اداره مراجعه کنندویا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٤٢٣٣٥٢٨٣-٤٢٣٣٢١٠٣ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام / ق 

 

نخستین کارگاه حقوق کودک در لاهیجان برگزار می شود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.