سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست تخصصی نخستین جشنواره ملی تولیدات رادیویی رادیو زیارت امروز در مشهد

نشست تخصصی نخستین جشنواره ملی تولیدات رادیویی رادیو زیارت امروز در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در این جلسه که با حضور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، شهردار مشهد، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی، مسئولان رادیو زیارت و اصحاب رسانه برگزار شد، محسن نصر پور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رادیو سراسری زیارت با عنایت پروردگار و الطاف حضرت رضا (ع) نزدیک به دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

او ادامه داد: این رادیو ۳ هزار و ۳۰۰ تولید داشته است و هزار و ۵۰۰ بخش خبری، نقش موثری در توسعه و ترویج امر زیارت را در جهان اسلام داشته است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: این رادیو به صورت تخصصی برنامه تولید و پخش می کند که پشتوانه کارشناسی حوزه و دانشگاه را با خود به همراه دارد.

نصرپور افزود: رادیو زیارت با بهره گیری از امکان پخش رادیو از تلویزیون از طریق رادیو نما، انتقال عکس‌های زیبای زیارتی را برای عموم مردم فراهم نموده است.

او تصریح کرد: رادیو زیارت با همه‌ی محدودیت‌های خود تعامل و اقدامات خوبی در کنار سازمان‌های مرتبط با امر زیارت داشته است، از جمله؛ سازمان حج و زیارت، اوقاف و بقاع متبرکه را داشته است.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: همراهی مسئولان با رادیو سراسری زیارت به ویژه در بخش خبر نشان از همت و تلاش برای توسعه و ترویج امر زیارت در کلانشهر مذهبی مشهد مقدس می‌باشد.

نصرپور افزود: مردم کشور از طریق تلویزیون می‌توانند از طریق گیرنده‌های دیجیتال رادیو زیارت را دریافت کنند که از طریق رادیو روی موج ۹۹/۵ اف ام نیز سه شهر زیارتی مشهد، قم و شیراز قابل دریافت است، و در تلاش هستیم تا پایان امسال سه استان تهران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی را پوشش دهیم.
 

جشنواره تولیدات رادیو زیارت، به ترویج سیره رضوی با نگاه مردم می پردازد

 
هادی افشار صفوی مدیر شبکه رادیو زیارت در این جلسه، گفت: نخستین جشنواره تولیدات رادیویی رادیو زیارت با هدف توسعه و ترویج سیره‌ی رضوی با نگاه مردمی خواهد بود.

او ادامه داد: در این جشنواره با استفاده از برنامه‌های اماکن و اعتاب مقدسه و برنامه‌های زائر محور میتوانیم منعکس کنیم.

مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۵ اسفند ماه امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام//آ. ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.