سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گردهمایی سالیانه مروج‌های درس‌هایی از قرآن در مشهد

بیست و هفتمین گرده همایی سالیانه مروج‌های درس‌هایی از قرآن و اداره آموزش و پرورش استان‌ها در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد موحدی نژاد مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درس‌هایی از قرآن گفت: برنامه درس‌هایی از قرآن از اول مهر هر سال تا پایان اسفند ماه هر پنج شنبه از شبکه یک سیما و تکرار آن در روز شنبه هر هفته از شبکه قرآن پخش خواهد شد که دانش آموزان مقطع متوسطه با دیدن این برنامه و پاسخ به سوالات انتهای برنامه، وارد مسابقه خواهند شد.

او تصریح کرد: حدود ٣٠ هزار نفر دانش آموز مقطع متوسطه در کشور تحت پوشش هستند که پس از ١٨ برنامه با کسب نمرات قابل قبول، به آزمون نهایی راه می‌یابند، و آمار نهایی تعداد آن‌ها ٣درصد از کل دانش آموزان متوسطه می‌باشد.

مدیر عامل موسسه ترویج فرهنگ قرآنی درس‌هایی از قرآن گفت: سه دستور کار اساسی در بیست و هفتمین گردهمایی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در کارگاه‌های آموزشی ظرف امروز و فردا بحث و گفتگو خواهد شد.

موحدی نژاد افزود: تغییر زمان آزمون‌های نهایی، افزایش تعداد برگزیدگان نهایی و نیز درگیر کردن مدارس و دانش آموزان مقطع ابتدایی، سه دستور کار اساسی مورد بررسی در کارگاه‌های این گرده همایی می‌باشد.

او ادامه داد: این برنامه در رفتار‌های اجتماعی و دینی دانش آموزان تاثیر گذار بوده است و با توجه به درخواست‌های آموزش و پرورش کشور و نیز اولیای دانش آموزان، هدف بر این است که دانش آموزان مقطع ابتدایی را نیز نسبت به بهره‌مند شدن از آثار مثبت این برنامه درگیر کنیم.

 
انتهای پیام// ر. س
 

مهرماه ۹۸ آغاز  بیست و هشتمین دوره درس‌هایی از قرآن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.