سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های دولت به مردم در نمایشگاه جشنواره خدمت

همزمان با هفته دولت، دستاورد‌ها و عملکرد دولت تدبیر و امید و دستگاه‌های اجرایی در استان فارس در نمایشگاه جشنواره خدمت معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیم آزادی دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه جشنواره خدمت در فارس اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دولت امسال در این استان (دوم تا هشتم شهریور) انجام شده و در گام نخست با حضور مدیران ارشد استانی شاهد آغاز به کار نمایشگاه جشنواره خدمت خواهیم بود.

او افزود: در این نمایشگاه که از دوم تا ششم شهریورماه جاری و از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در ضلع جنوبی بوستان آزادی شیراز برپا خواهد بود، دستگاه‌های اجرایی به معرفی اقدامات، عملکرد و دستاورد‌های خود خواهند پرداخت.

آزادی ادامه داد: در این نمایشگاه، با توجه به پیش‌بینی میز خدمت، مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور مستمر این مکان پاسخگوی مطالبات و مشکلات شهروندان و مراجعان نیز خواهند بود.

او بیان کرد: در کنار نمایشگاه جشنواره خدمت، برنامه‌های هنری و سرگرمی نیز در نظر گرفته شده و علاوه بر آن مسئولان از طریق برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به شکل مستقیم و زنده دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی را بیان خواهند کرد.

دبیر اجرایی برگزاری نمایشگاه جشنواره خدمت در فارس افزود: در پایان نمایشگاه از دستگاه‌هایی برتر که حضور پرنگ‌تر و پربارتری در نمایشگاه داشته باشند تجلیل خواهد شد.

رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/چ

نمایشگاه جشنواره خدمت در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.