سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس با جوان‌ها مقابل سایپا

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار تدارکاتی، فردا (یکشنبه) به مصاف سایپا می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا می‌رود و امیدوار است بتواند مقابل این تیم به پیروزی برسد. سرخپوشان برای این بازی ۸، ۹ بازیکن خود را به دلیل حضور در اردو‌های تیم ملی و مصدومیت در اختیار ندارند و به همین دلیل گابریل کالدرون درصدد است تا از بازیکنان جوان استفاده کند.

امیر روستایی عضو تیم ملی فوتبال امید است که همراه با یوز‌های جوان در ازبکستان قرار دارد و از چند روز دیگر به تمرینات تیمی پرسپولیس اضافه می‌شود تا با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت آبادان بازی کند و به همین دلیل در بازی فردا رو در روی شاگردان صادقی غایب است.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: قراردادم با پرسپولیس را ۴ سال دیگر تمدید کردم/ برخی افراد با محروم کردن من می‌خواهند نتیجه بگیرند


از سویی دیگر علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، احمدنوراللهی و مهدی ترابی، ۶ بازیکن پرسپولیس در تیم بزرگسالان هستند که خود را برای دیدار با هنگ کنگ آماده می‌کنند. آن‌ها پس از برگزاری بازی با شاگردان پاتلاینن، چهارشنبه بعدازظهر به تهران می‌رسند و با هماهنگی که با کالدرون و ... انجام شده از روز جمعه در تمرینات حضور خواهند یافت.

همچنین کمال کامیابی نیا نیز مصدوم و وضعیت انصاری مبهم است.

به همین دلایل، کالدرون و کادرفنی پرسپولیس درصدد هستند تا در دیدار روز یکشنبه مقابل سایپا، از بازیکن‌های جوانی همچونی مهدی عبدی، سعید حسین پور، احسان حسینی، امیرحسین بیات و ... استفاده کند تا آن‌ها نیز در شرایط بازی باشند.


بیشتر بخوانید: برنامه تمرین پرسپولیسی‌ها اعلام شد


در پایان لازم به ذکر است، با توجه به نظر سرمربی پرسپولیس و پیشنهاد ابراهیم صادقی، بازی پشت در‌های بسته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.