سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در نوشهر/ اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قائم شهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل با ۴ فقره سرقت در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قائم شهر

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ نفر از فروشتدگان مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیات‌هایی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۹:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
وقتی میشنوید که دزدان درب را تخریب کرده اند یا شکسته اند، منظور قفل درب است و تنها راه غیر ممکن کردن ورود دزدانی که از درب وارد میشن، نصب قفل هوشمند ضد دیلم هستش که بدون هیچ اما و اگری، ورود دزدان از درب را غیر ممکن میکنه و همچنین تنها راه پیشگیری از ورود سارقینی که از بالکن، نورگیر، پاسیو و پنجره ها وارد میشوند، نصب حفاظ ضد دیلمی است که به واقع مطلقا قابلیت جک اندازی و تخریب با انبر قفلی یا آچار را نداشته باشد.