سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش تند احزاب مخالف نتانیاهو به اقدام تبلیغاتی او علیه ایران

احزاب مخالف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌هایی از نمایش تبلیغاتی تازه او علیه ایران انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، احزاب مخالف بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌هایی از نمایش تبلیغاتی تازه او علیه ایران انتقاد کرده و اعلام کردند نتانیاهو تلاش می‌کند از مسائل امنیتی برای کسب منافع شخصی سوء‌استفاده کند.

ائتلاف انتخاباتی اتحادیه دموکراتیک در بیانیه‌ای شدیداللحن اعلام کرد: جوهر بازی شکست‌خورده قبلی هنوز خشک نشده و نتانیاهو یک تلاش دیگر را شروع کرده تا امنیت اسرائیل را به بهای منافع شخصی بفروشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: برای کسی که مظنون به رشوه، تقلب و سوء استفاده عمومی است، بهتر است که با امنیت اسرائیل سروکار نداشته باشد.

در همین حال، بنی گانتز، رئیس ائتلاف انتخاباتی آبی و سفید هم از اقدام نتانیاهو انتقاد کرده و گفته است این اقدام نشان می‌دهد که نتانیاهو توان قضاوت درستی ندارد.

ساعتی پیش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که رژیمش دارنده بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای است و موقعیت خود را در انتخابات هفته آینده پارلمان اسرائیل (کنست) در خطر می‌بیند بار دیگر ادعا‌های خود را در مورد برنامه هسته‌ای ایران تکرار کرد و مدعی شد سایت‌های جدیدی از تاسیسات هسته‌ای را در ایران کشف کرده است!

او در ادامه تلاش برای فضاسازی علیه ایران و همزمان با اجرای گام‌ سوم برجامی تهران بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد و به کشورهای جهان توصیه کرد فشارها بر ایران را افزایش دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
بمیر بابا نتانیابوووووو