سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و ششم شهریور ۹۸؛

کشف ۷۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی / سقوط مرد ۶۰ ساله درچاه /کشته شدن یک نفر در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست وششم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی وصول یک مورد پرونده قضائی مبنی بر کلاهبرداری و خیانت در امانت در یکی از روستا‌های شهرستان قزوین پیگیری موضوع در دستور کار عوامل اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ مرادی ادامه داد: با اخذ اظهارات شاکی پرونده و انجام تحقیقات گسترده پلیس، محل اسکان فرد مظنون شناسائی ودر یک عملیات ضربتی فرد مورد نظر دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در بازجوئی فنی از متهم با تلاش عوامل پلیس آگاهی و با بکارگیری شگرد‌های پلیسی در نهایت فرد متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد که در ادامه در بازرسی از محل اختفاء مورد نظر اموال اعلام شده نیز کشف و به مالک تحویل داده شد.
سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی اموال کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کردند گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد.

*بی توجهی به جلو حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان گفت: در محور قزوین-همدان مسیر اقبالیه-تاکستان کیلومتر ۷ حوالی مهدی آباد یک خودروی سواری پژو آردی واژگون شد که بر اثر این سانحه یک خانم از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ بیگلری افزود: ۲ سرنشین دیگر خودرو هم مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

او اضافه کرد : کارشناسان علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو اعلام کردند.

*سقوط مرد ۶۰ ساله در چاه

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: یک مرد ۶۰ ساله به دلایل نامعلومی در بخش ضیاء آباد روستای یام چشمه به داخل چاه سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ عزیزی افزود: پس از تشکیل پرونده قضائی، پیکر متوفی توسط عوامل اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.