سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۸۵ درصد از قبوض کاغذی آب در استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از قبوض کاغذی شهروندان در شهر‌های استان تا پایان شهریور ماه سال جاری جمع آوری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع معاونین، مدیران ستادی و مدیران شهر‌های تابعه شرکت آبفای استان با تاکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی جدی است و باید در اسرع وقت انجام شود گفت: ۸۵ درصد از قبوض کاغذی شهروندان در شهر‌های استان تا پایان شهریور ماه سال جاری جمع آوری می‌شود.

 جزء قاسمی  افزود: طرح حذف قبوض کاغذی توسط وزارت نیرو بصورت جدی در دستور کار قرار دارد و استان زنجان نیز در این زمینه جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

او ادامه داد: تا کنون شماره تلفن ۱۳۳ هزار مشترک در شهر‌های استان زنجان که ۵۲ درصد کل مشترکین را شامل می‌شود اخذ شده و تا پایان شهریور این رقم به ۸۵ درصد می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: تعداد کل مشترکین آب شهری در استان زنجان ۲۴۱ هزار فقره است که در ۲۱ شهر سکونت دارند.

جزء قاسمی بیان داشت: تا پایان دولت دوازدهم حذف قبوض کاغذی آب بصورت کامل در کشور انجام خواهد شد که با اجرای این طرح از صرف ۱۴۴۰ میلیارد تومان جلوگیری و از آسیب به طبیعت جهت تولید کاغذ پیشگیری خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم جهت اجرای این برنامه در استان زنجان مهیاست، ادامه داد: هزینه آب بهای برخی از مشترکان به دلیل تعرفه غیر واقعی به میزانی اندک است که چاپ قبض کاغذی برای آن مقرون به صرفه نیست.

گفتنی است در حال حاضر ۲۳ میلیون مشترک شهری و روستایی در کشور وجود دارد که با حذف قبوض کاغذی آب شاهد ثمرات زیست محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ن
 

جمع آوری قبوض کاغذی در استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.