مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان گفت: در هفته دولت سال جاری این شرکت بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه آب شهری استان زنجان را به بهره برداری می‌رساند.

افتتاح بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه آب شهری استان زنجان در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ؛علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان اظهار داشت: افتتاح و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهر‌های ابهر و خرمدره با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال شاخص‌ترین پروژه امسال در زمینه آب شهری استان زنجان است که با حضور وزیر نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: طرح آبرسانی به شهر‌های ابهر و خرمدره شامل احداث تصفیه خانه آب، و اجرای ۲۲ کیلومتر خطوط انتقال می‌باشد که با بهره برداری از این طرح مشکلات آب شرب این دو شهر رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خاطرنشان کرد: ۳ طرح دیگر در حوزه آب شهری استان زنجان به بهره برداری می‌رسد که طرح تامین آب آشامیدنی شهر قیدار با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح هاست.

جزء قاسمی به حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر کرسف نیز اشاره کرده و گفت: احداث خطوط انتقال آب نیز از دیگر اقدامات برای تامین آب شرب شهرکرسف بوده است که بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه هزینه شده است.

اوبه احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در سهرورد نیز اشاره کرده و گفت: با اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت مجموعاً ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بهره برداری از این دو طرح اعتبار هزینه شده است.

این مسئول به آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی برای شهر کرسف نیز اشاره کرده و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

سه طرح  در حوزه آب شهری استان زنجان به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.