مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث شبکه فاضلاب در شهر‌های زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث شبکه فاضلاب در شهر‌های زنجان خبرداد.

جذب ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث شبکه فاضلاب در شهر‌های زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی توانسته تا کنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را برای احداث شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر‌های استان زنجان جذب نماید.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در ۴ شهر زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی با ظرفیتی بالغ بر ۴۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در حال بهره برداری است.

وی افزود: جمعیت تحت پوشش این خدمات در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن ۲۵ هزار نفر رشد داشته و تعداد کل مشترکین فاضلاب در این مدت به ۵ هزار و ۵۹۵ فقره افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیتی بالغ بر ۴۶ هزار متر مکعب در شبانه روز در شهر‌های زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی را تا کنون محقق ساخته است.

جزء قاسمی گفت: تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهر‌های زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی در دست بهره برداری بوده و در شهر‌های خرمدره، زرین آباد و ارمغانخانه نیز در دست احداث است.

این مسئول اضافه کرد: پروژه ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان و احداث مدول دوم در این تصفیه خانه نیز از برنامه‌های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری می‌باشد.

 

انتهای پیام/ر

تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در ۴ شهر زنجان در حال بهره برداری است

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.