سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت نامگذاری خیابانها به نام شهدا

کسی حق ندارد نام شهدا را از سردرب کوچه و خیابان درشهر و روستا حذف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسدی معاون فرماندار خواف در دیدار با خانواده شهدا، گفت: خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی‌های زیادی کردند و در دوران کنونی هم مانند سال‌های دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های مختلف ایثارگری و جهاد و از خود گذشتگی حضوری فعال و موثر دارند.

او افزود: ملت شریف ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران، و جانبازان، و آزادگان و نیز خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این از خودگذشتگی و ایثارگری‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

او ادامه داد: والدین، فرزندان و همسران شهدا باید به خودشان افتخار کنند که این انقلاب و این نظام ۴۰ سال است عمر بابرکت خودش را سپری کرده است که به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

اسدی بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، بزرگترین و بهترین یادگاران دوران دفاع مقدس و نیز سند افتخار و عزت این مرز و بوم هستند و تجلیل، تکریم و دیدار از این عزیزان جانفشانی‌ها و رشادت‌های این یادگاران را برای مسوولان ایران اسلامی یادآوری می‌کند.

او گفت: نخواهیم گذاشت که رنگ گهنگی بر فرهنگ ایثاروشهادت سایه افکند و هرکوچه و خیابان که به نام شهداء است زینت شهر و روستای ماست و کسی حق ندارد نام شهدا را از سردرب کوچه و خیابان درشهروروستا حذف کند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

نخواهیم گذاشت که رنگ گهنگی بر فرهنگ ایثاروشهادت سایه افکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.