سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف مدیریت شهری، سالم سازی بوستان‌های شهر

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان‌های شهر است که با حضور خانواده‌ها و انجام فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی شهروندان امکان پذیر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری به همراه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع ورزشکاران بوستان ملت گفت: شهرداری مشهد آمادگی لازم برای ایجاد بستر‌های لازم در بوستان‌های سطح شهر دارد و هدف مدیریت شهری سالم سازی بوستان‌های شهر است که این امر با حضور خانواده‌ها و انجام فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی شهروندان امکان پذیر می‌باشد.

او افزود: ما پذیرای طرح‌های پیشنهادی شهروندان در خصوص نیاز‌های زیرساختی و خدمات لازم در بوستان‌های شهر هستیم.


ورزشکاران لازمه سالم سازی بوستان‌ها

بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد نیز با اشاره به اینکه حضور ورزشکاران در بوستان‌های شهر را الزامی است گفت: پارک‌ها یکی از مهمترین فضا‌های عمومی شهر به حساب می‌آید و سالم بودن این فضا یکی از دغدغه‌های شهروندان است.


او افزود: با حضور افراد ورزشکار در سطح بوستان ها، فضای سالم تری را خواهیم داشت و به تدریج شاهد کاهش وجود افراد هنجارشکن در این مکان‌ها خواهیم بود.

گندمی با بیان اینکه دستورات پیشگیرانه و امر و نهی برای سالم سازی بوستان‌های شهر کافی نیست، گفت: علاوه بر حضور نیرو‌های گشت انتظامی در سطح بوستان ها، حضور ورزشکاران و افراد موثری از این قبیل می‌تواند محیط سالم تری را برای شهروندان در بوستان‌ها ایجاد کند.


انتهای پیام//ح. ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.