انتقاد به ساخت غرفه های تجاری در بوستان ملت مشهد/ این غرفه‌ها به هیچ عنوان تخریب نمی‌شوند

مدیر بوستان ملت مشهد گفت: در پارک ملت غرفه هایی با عنوان غرفه های تفریحی،فرهنگی و اجتماعی ساخته شده است، که این غرفه‌ها به هیچ عنوان تخریب نمی‌شوند.

انتقاد به ساخت غرفه های تجاری در بوستان ملت مشهد/ این غرفه‌ها به هیچ عنوان تخریب نمی‌شوندعباس سیامکی مدیر بوستان ملت مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در حال حاضر قسمت‌هایی را که برای ساخت غرفه مناسب است را با کمک پیمان کاران و مشاوران مشخص یافتیم و به سرمایه گذار واگذار کردیم.

او با بیان اینکه بوستان ملت دارای ۱۵ بسته سرمایه گذاری است، ادامه داد: یکی از این بسته‌ها ۱۷ غرفه را شامل می‌شود که کاربری این غرفه‌ها شامل رویداد‌های تفریحی، اجتماعی و فرهنگی است.

مدیر بوستان ملت مشهد گفت: از نظر بنده این غرفه‌ها به لحاظ بصری فضای پارک را به هم زده اند و بعضی از آن‌ها قابل حذف هستند که برای مثال غرفه‌های قسمت قایق رانی چشم انداز پارک را برای دیدن دریاچه توسط مردم خدشه دار کرده است.

سیامکی افزود: در فضای ۷۰ هکتار پارک، این ۱۵ غرفه فضای زیادی را اشغال نکرده است و نکته‌ی مهم این است که ما از مکان‌های دنجی که زمینه‌ی تخلفات بزهکاران را فراهم می‌کرد برای ساخت این غرفه‌ها استفاده کرده ایم تا از این تخلفات جلوگیری شود.

او تصریح کرد: کاربری این ساختمان‌ها فقط تفریحی نیست بلکه استفاده‌ی فرهنگی و اجتماعی هم برای عموم دارد مانند؛ غرفه‌های مشاوره‌ای که برخی از مردم در صورت بروز آسیب‌های اجتماعی به پارک‌ها پناه می‌برند تا این غرفه‌ها به حل مشکلات آن‌ها بپردازد.

مدیر بوستان ملت مشهد در خصوص تخریب این غرفه‌ها و ساختمان‌ها، گفت: این غرفه‌ها به هیچ عنوان تخریب نمی‌شوند، چون قرارداد آن‌ها با پارک‌ها بسته شده است.

سیامکی افزود: این مراکز هم چنان پایدار بوده و مکان مناسبی برای خانوار‌ها و مسائل اجتماعی و خانوادگی است.

انتهای پیام//ی. ج
 
 

بوستان ملت دارای ۱۵ بسته سرمایه گذاری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.