سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم والیبال سایپا:

رشد موشکی والیبال ایران در زمان داورزنی اتفاق افتاد/ کمیته انضباطی برای تشویق کردن من را دعوت کرده است

ناصر شهنازی گفت: داورزنی با توجه به ارتباط خوبی که با وزارت ورزش و جوانان دارد، والیبال را دوباره احیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران پس از شکست امروز تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بچه‌های ما تلاش خودشان را کردند، اما در ست دوم مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم بازی را در امتیازات حساس تمام کنیم. اگر ست دوم را می‌بردیم، روند بازی تفاوت پیدا می‌کرد.

تیم‌هایی مثل سپاهان و یزد که از لیگ پایین تری به لیک برتر آمدند، انگیزه بالایی دارند

شهنازی ادامه داد: سپاهان هم تیم واقعا خوبی بود. این جور تیم‌ها واقعا انگیزه دارند. تیم‌هایی مثل سپاهان و یزد که از لیگ پایین تری به لیک برتر آمدند، انگیزه بالایی دارند. به خوبی والیبال بازی می‌کنند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم. بهتر از ما بازی کردند و ما هم تلاش خودمان را کردیم البته  تعدادی از بازیکنان ما آرام آرام آماده می‌شوند چرا که دیر به ما ملحق شدند و اگر آن‌ها آماده شوند شرایط تیم ما خوب می‌شود و من نگران وضعیت سایپا نیستم. مطمئم که شرایط ما بهتر از این خواهد شد.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۳ - سایپا یک/ پیروزی دلچسب زرد پوشان در تهران


او گفت: تلاش می‌کنیم ضعف‌ها و اشتباهات مان را درست  و آن‌ها را به نقطه قوت مان تبدیل کنیم و بازی‌های بهتری را در ادامه اراده دهیم.  

تا زمانی که ویدیو چک در والیبال نباشد همه فکر می‌کنند خودشان درست می‌گویند

شهنازی درباره اعتراضی که بازیکنان تیمش در این بازی نسبت به داوری داشتند، گفت: نمی‌گویم این‌ها طبیعی است، اما تا زمانی که ویدیو چک در والیبال نباشد همه فکر می‌کنند که خودشان درست می‌گویند. من و مربی تیم حریف چنین فکری می‌کنیم. سپاهانی‌ها هم به داوری اعتراض داشتند. البته ما بیشتر به ناظر بازی اعتراض داشتیم و این موضوعی طبیعی است. وقتی ویدیو چک نباشد، همین خواهد شد. البته ۳ یا ۴ توپ هم به خاطر لیز بودن زمین خراب شد و من بار‌ها گفتم که زمین لیز است و هر چه قدر ما می‌گوییم کسی گوش نمی‌کند. امیدوارم این مشکل اساسی حل شود. در کل برد حق سپاهان بود چرا که بهتر بازی کردند. ما باید بیشتر تلاش کنیم و آینده را برای سایپا خیلی روشن می‌بینم.


بیشتر بخوانید: بازی بزرگی را پیروز شدیم/ بگو مگوهای زیر تور نمک والیبال است


اگر VAR بیاید، درصد اشتباهات کم می‌شود

شهنازی درباره آمدن ویدوی چک به والیبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم! اگر هم بیاید شاید در بازی‌های پلی‌آف استفاده شود. البته وجود این سیستم در والیبال لازم است. داور خوبی در این بازی سوت زد، اما خب همه دچار اشتباه می‌شوند. نمی‌گویم که اشتباهات او تاثیر گذار بود، اما داوران خط مثل همه  آدم‌ها اشتباهاتی داشتند. اگر VAR بیاید، درصد اشتباهات کم می‌شود.

رشد موشکی والیبال در زمان داورزنی اتفاق افتاد

او درباره کاندیدا‌هایی که امروز برای انتخابات فدراسیون تایید صلاحیت شدند گفت: والیبال ما روز‌های خوبی را با یزدانی خرم و پس از آن با داورزنی داشته است. رشد موشکی والیبال در زمان داورزنی اتفاق افتاد. به نظر من با توجه به این که داورزنی سال‌ها در این رشته  بوده است و ارتباط خوبی با وزارت ورزش دارد، می‌تواند والیبالی که مدتی است دچار مشکل شده است را دوباره احیا کند.


بیشتر بخوانید: بیشتر بخوانید: انتقاد بازیکن تیم والیبال سپاهان از کف‌پوش خانه والیبال تهران


احتمالا من را برای تشویق شدن به کمیته انضباطی دعوت کردند

شهنازی درخصوص دعوت شدنش به کمیته انضباطی تصریح کرد: احتمالا من را برای تشویق شدن به کمیته انضباطی دعوت کردند. چون من کاری نکردم. فقط گفتم بازی داور و ناظر دارد و باید من را تشویق کنند. مستنداتی دارم که بی تربیتی بازیکنان حریف را نشان می‌دهد و کار آن‌ها واقعا بی شخصیتی بود. فیلم این کار‌ها را دارم و نشان کمیته انضباطی خواهم داد. انتظار دارم ضمن تشویق کردن من تنبیهات لازم را برای آن‌ها در نظر بگیرد. فردا ساعت ۱۲ این جلسه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: شهنازی و میرحسینی به کمیته انضباطی احضار شدند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.