سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: متقاضیان ثبت نام در یازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از روز دوشنبه دوم دی ماه لغایت ۱۵ بهمن ماه سال جاری با مرجعه به پژوهش سرای دانش آموزی محل تحصیل خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: این المپیاد شامل سه مرحله که مرحله اول آن نیمه اول اردیبهشت (۴۵ سوال تستی در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه) برگزار خواهد شد.

او افزود: افرادی که بتوانند پنجاه درصد میانگین نمره پنج نفر برتر در مرحله اول را کسب کنند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند و باتوجه به تعداد راه یافتگان به مرحله دوم، این مرحله در حوزه‌های منتخب سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نامدار بیان کرد: مرحله سوم این المپیاد با حضور ۳۰ نفر برتر مرحله دوم در تابستان هر سال در قالب یک اردوی عملی-آموزشی ۱۲ الی ۱۵ روزه برای برگزیدگان کشور در یک مرکز معتبر علمی-پژوهشی برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه به شرایط شرکت در این المپیاد نیز اشاره کرد و تحصیل در یکی از پایه‌های تحصیلی نهم تا دوازدهم در سال تحصیلی جاری، نداشتن هیچ گونه وقفه تحصیلی یا ترک تحصیل در دوره متوسطه و داشتن تابعیت ایرانی را از جمله این شرایط عنوان کرد و گفت: دانش آموزان تمامی رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

نامدار اظهار داشت: استان کردستان در طول چهار دوره اخیر المپیاد نانو (از المپیاد هفتم تا دهم) رتبه اول کشور را کسب نموده و در دهمین دوره المپیاد نانو دانش آموزان استان با کسب ۷ مدال برنز بالاتر از دانش آموزان تمامی استان‌های کشور، جایگاه نخست کشوری را نصیب استان کردستان کردند که این افتخار مرهون نبوغ سرشار این دانش آموزان، زحمات والدین، مدارس و معلمین ایشان و هماران شاغل در پژوهش سرا‌های دانش آموزی می‌باشد که بدینوسیله از کلیه این عزیزان قدردانی می‌گردد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.