اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدردر شهرستان مریوان

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و با هدف اخذ رضایت شهروندان و افزایش ظریب امنیت در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا صفری صبح امروز در حاشیه اجرای این طرح گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مریوان در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و با هدف اخذ رضایت شهروندان و افزایش ظریب امنیت را طی ۴۸ ساعت اخیر اجرا کرده است.

وی از دستگیری ۱۵ نفر از معتادین متجاهر و افراد خرده فروش و کشف و ضبط دو کیلوگرم انواع مواد مخدر طی اجرای این عملیات خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از رشد ۴۶۶ درصدی جرائم فضای مجازی طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه در این شهرستان خبر دادوافزود:  با هوشیاری ماموران پلیس فتا و همکاری شهروندان ۸۳ درصد از جرائم فضای مجازی در این شهرستان کشف و ۲۰ مجرم نیز شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان اضافه کرد: پیشگری از وقوع جرائم خصوصا جرائم فضای مجازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با همکاری ادارات آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی کلاس‌های آموزشی در سطح جامعه با هدف ارتقای دانش و سواد رسانه‌ای جوانان و نوجوانان که بیشترین کاربران این حوزه را تشکیل می‌دهند در دستور کار قرار گرفته که با استقبال بسیار خوبی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پاکسازی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در سراسر شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه فعالتی در خصوص خرید و فروش انواع مواد مخدر، موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.