سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش صددرصدی واکسیناسیون تب برفکی در شهربابک

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از پوشش صددرصدی واکسیناسیون تب برفکی جمعیت دام سنگین شهربابک خبر داد.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در حاشیه بازدید کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان از مجتمع‌های گاوداری در شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به اهمیت نقش صنعت دامپروری در اقتصاد شهرستان شهربابک اشاره کرد، گفت: شبکه دامپزشکی در این راستا پوشش کامل واکسیناسیون در دام‌ها را با حساسیت خاصی دنبال می‌کند و خونگیری، تست سل و واکسیناسیون دام‌های داخل مجتمع به صورت منظم و طبق برنامه انجام میگیرد.

او از پوشش صد در صدی واکسیناسیون تب برفکی جمعیت دام سنگین شهربابک یاد کرد و افزود: شهرستان شهربابک دارای ۵ هزار رأس گاو است که نزدیک به هزار رأس آن‌ها داخل مجتمع‌های گاوداری هستند.

اسدی پیشگیری با روش امنیت زیستی (بیوسکیوریتی) را مقرون بصرفه‌تر از تحمل مخارج درمان و تجویز دارو دانست و تصریح کرد: به کارگیری تدابیر و راهکار‌های صحیح بهداشتی در یک گاوداری پوشش مناسبی در جهت امنیت و افزایش تولید است.

او در پایان ضمن تشکر از کارشناسان اداره کل استان، خواستار رفع مشکلات موجود در این مجتمع‌ها شد و تأکید کرد: بازدیدها، حمایت‌ها و پیگیری مشکلات دامداران باعث دلگرمی گاوداران می‌شود و امیدواریم در آینده با همکاری مسئولان ذیربط مشکلات به حداقل کاهش یابد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.