سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: کسب سهمیه ملاک بر اعزام ورزشکاران به مسابقات نیست

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: ملاک اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی کسب سهمیه نیست بلکه شانس کسب مدال است.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضایی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک کشورمان درباره آخرین وضعیت کاروان ورزشی پارالمپیک برای مسابقات توکیو  ۲۰۲۰ اظهار داشت: در آذر ۹۷ پیش بینی‌های خود را برای رقابت های  پارالمپیک را به فدراسیون ها ارائه کردیم تا آن‌ها نظر خود را درباره این سیاست‌ها بگویند.

رضایی ادامه داد: برنامه و سیاست های خود را برای مثال به فدراسیون نابینایان، جانبازان و معلولین، تکواندو و تیراندازی با کمان اعلام کردیم تا براساس آن برنامه خود را ادامه دهند. کسب سهمیه ملاک بر اعزام ورزشکاران به مسابقات نیست، ما سیاستمان بر اساس  شانس کسب مدال طلا، نقره، برنز و قهرمانان آسیایی رشته‌ها است.


بیشتر بخوانید: کاروان ایران در پارالمپیک۲۰۲۰ با نام "سرداردلها" حضور می‌یابد


رضایی افزود: ما می‌توانیم برای مسابقات پارالمپیک پیش رو ۱۸۰ نفر را به توکیو اعزام و پول خرجشان کنیم، اما با ۷۰ نفر اعزامی هم به همان اندازه مدال می‌گیریم که با این جمعیت به مسابقات برویم. همه مسئولان کاروان پارالمپیک امضا کرده اند که راضی به اعزام کیفی گرایی هستند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره دلیل کیفی گرایی در اعزام کاروان گفت: برای مسابقات آسیایی و مسابقات پاریس در سال ۲۰۲۴ باید روی ورزشکاران سرمایه گذاری کنیم تا برای آن مسابقات ورزشکارانی خبره و توانا داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.