سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از فعالین فرهنگی خوشاب

فعالان حوزه فرهنگ و رسانه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در شهرستان خوشاب تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا برآبادی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوشاب گفت: در بیشتر جلسات به هنگام جمع بندی عنوان می‌شود که باید فرهنگ سازی شود و این جمله کلیدی برای برون رفت از تمام زمان‌هایی است که برای آن توجیهی نداریم استفاده می‌شود، آیا با آگاهی از لایه‌های فرهنگ در جامعه این جمله بیان می‌شود؟


او ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی در یک شهرستان زمانی نمود پیدا می‌کند که تمام دستگاه‌ها و فعالان این حوزه، همبستگی و وحدت رویه داشته باشند و نباید کاستی‌ها را از دید یک اداره دانست از طرفی هم نقطه قوت‌های حوزه فرهنگ را نیز نباید مختص یک نهاد دانست.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشاب گفت: اگر می‌خواهیم کاری را انجام دهیم باید حداقل نیاز‌ها را برای انجام آن کار فراهم کنیم، یکی از دغدغه‌های مهم ما داشتن یک مکان ثابت و غیر استیجاری برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، این ارگان انقلابی و محوری در حوزه فرهنگ جامعه است.

برآبادی ادامه داد: مگر ما نیاز‌های فرهنگی یک جامعه را در چه میبینیم؟ غیر از این است که بخش‌های خصوصی را فعال کنیم تا آن‌ها آموزش، مشاوره دهند و برنامه‌های فرهنگی هنری، قرآنی تولید کنند.

وی ادامه داد: وجود آموزشگاه‌های هنری و موسسه فرهنگی هنری، قرآنی و خانه قرآن انجمن‌های نمایش، هنر، موسیقی، ادبی و انجمن خبرنگاران و وجود یک نشریه مکتوب و یک نشریه مجازی در شهرستان بخشی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوشاب است که توانسته ۶۰ فعال فرهنگی را گردهم آورد.

 

انتهای پیام//ع.ظ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.