سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: نمایندگان مجلس باید زیر ساخت‌های ورزش را تقویت کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار من از نمایندگان مجلس این است که زیر ساخت‌های ورزش را تقویت کنند.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یک مقداری فراز و نشیب در کشورمان وجود داشته است و برخی اقدامات باعث شده که مردم دلسرد شوند و اوضاع اقتصادی کشورمان بغرنج است، اما ما به عنوان یک ایرانی و وطن دوست باید در انتخابات مجلس شرکت کنیم، چون مجلس ماهیت نظام اسلامی محسوب می‌شود.  

او ادامه داد: باید در انتخابات شرکت کنیم چرا که اگر این کار را نکنیم دشمنان ما شاد می‌شوند. ما با شرکت در انتخابات نشان می‌دهیم که کشورمان را دوست داریم. نمایندگان هم باید به فکر حل مشکلات مردم و اقتصاد کشورمان باشند. باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات کشور برطرف شود.  

عربشاهی درباره اینکه چه انتظاری از نمایندگان مجلس دارد و آن‌ها باید در بخش ورزش چه کار‌هایی انجام بدهند، گفت: من به عنوان فوتبالیستی که ۱۲ سال در تیم ملی بودم انتظارم از نمایندگان مجلس این است که از حق مردم دفاع کرده  و مشکلات جامعه را حل کنند. زیرساخت‌های ورزشی ما ضعیف است و نمایندگان مجلس باید زیر ساخت‌های ورزشی را قوی کنند. به هر حال اگر بتوانیم ورزش کشورمان را درست کنیم به طور حتم مردم شادابی خواهیم داشت و این موضوع به سود کشور است.  

اعضای کمیسیون ورزشی مجلس باید از جنس ورزش باشند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه نمایندگان مجلس باید چه مسائلی را اصلاح کنند، بیان کرد: نفراتی که در کمیسیون ورزشی مجلس هستند باید افراد ورزشی و مدیر باشند تا بتوانند مشکلات ورزش کشور را حل کنند. نمایندگان مجلس باید به نفع ورزش کشور اقداماتی انجام بدهند. ما فقط به ورزشکارانی که مدال قهرمانی به دست می‌آورند و پرچم کشور را بالا می‌برند احترام قائل می‌شویم و توجهی به  سایر  ورزشکاران نداریم.  

عربشاهی افزود: نمایندگان مجلس در کمیسیون ورزشی درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها  به صورت احساسی صحبت می‌کنند. به هر حال باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال مال هواداران و پیشکسوتان هستند و باید ۴۹ درصد از سهام این باشگاه‌ها را به شرکت پیشکسوتان این ۲ باشگاه و ۵۱ درصد سهام را به هواداران واگذار کنند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: من هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم که در انتخابات شرکت کنند تا انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار به راهش ادامه بدهد.  


بیشتر بخوانید: حسن روشن:نامزد‌های مجلس در این روز‌ها یاد ورزشکاران می‌افتند/ اگر صداقت باشد نیازی به حمایت امثال من نیست


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.