سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار صندوق‌های سیار در روستا‌های دارای ۲۵۰۰ خانوار

صندوق‌های سیار، روستا‌هایی که بالای ۲هزار و ۵۰۰ خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، صندوق‌های سیار در آن مکان‌ها مستقر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی، در حاشیه بازدید از فرمانداری در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حضور مردم شریف خراسان رضوی در انتخابات، گفت: بنده از صبح در ۳۰ حوزه رأی‌گیری حضور داشتم و طی صحبتی که با هیأت‌های بازرسی و نمایندگان فرماندار داشتیم، خوشبختانه مشکلاتی که بعضاً در انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت در این دوره به حداقل رسیده است.

او با اشاره به اینکه مشکلات جزئی مانند احراز هویت به دلیل ضعیف بودن سرعت اینترنت وجود داشت، بیان کرد: این مشکل در ابتدای صبح رفع شده و مشکل تعرفه نداشته‌ایم.

او افزود: در بحث صندوق‌های سیار، روستا‌هایی که بالای ۲هزار و ۵۰۰ خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، صندوق‌های سیار در آن مکان‌ها مستقر است.

مرتضوی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور تمامی دستگاه‌ها تخلفات و جرایم به حداقل رسیده، در صورت گزارش سریعاً پیگیری می‌شود، در تلاشیم تا پیشگیری حداکثری و برخورد حداقلی داشته باشیم.
 
منبع؛فارس

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.