حضور اعضای هیئت بازرسی انتخابات و کمیته حقوقی در سطح خراسان رضوی

مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: به صورت ویژه اعضای هیات بازرسی انتخابات و کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در سطح شهر مشهد و شهرستان‌ها حضور پیدا کردند و به سوالات احتمالی پاسخ می‌دهند.

حضور اعضای هیئت بازرسی انتخابات و کمیته حقوقی در سطح خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر فخر موحدی مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده توسط کمیته حقوقی ستاد انتخابات، گفت: کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان به همراه ۱۵ نفر از اعضای کارشناس حقوقی خود همزمان با شروع فرآیند رای‌گیری از صبح امروز در محل ستاد انتخابات استان واقع در استانداری مستقر شده است.

او افزود: اعضای کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان به صورت گردشی در ستاد انتخابات استان حضور دارند و به سوالات مطرح شده از سوی عوامل اجرایی انتخابات پاسخگو هستند.

مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تعدادی هم از اعضای کمیته حقوقی این ستاد به منظور بازرسی و بازدید در سطح شهر مشهد حضور پیدا کرده‌اند، ادامه داد: اختیاری شدن اخذ اثرانگشت از کسانی که خواهان رای دادن بودند برای اولین بار در سطح انتخابات کشور امروز اجرا شد که در فرآیند آن دیگر نیازی به اخذ اثرانگشت با استامپ نیست.

فخر موحدی تصریح کرد: به موجب این اقدام سوالاتی در شهرستان‌ها مطرح و توضیحات لازم داده شد، همچنین اطلاعیه صادر شده از سوی رئیس ستاد انتخابات کشور واصل و برای بازرسان، هیات‌های بازرسی استان، نمایندگان فرماندار و فرمانداران استان ارسال شد.

او تصریح کرد: در بحث تعرفه‌ها و فضای عملکرد دستگاه‌ها مشکل خاصی مشاهده نکردیم و در بین داوطلبان و نمایندگان کاندیدا‌ها هم موردی مشاهده نشده است، خوشبختانه به لطف الهی تاکنون انتخابات با یک رویه بسیار مثبت و روبه جلو در حال برگزاری است و حتی به صورت ویژه اعضای هیات بازرسی انتخابات و کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان هم در سطح شهر مشهد و شهرستان‌ها حضور پیدا کردند و به سوالات احتمالی پاسخ می‌دهند.

مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات تمام اعضای حقوقدان کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان در محل ستاد انتخابات خراسان رضوی و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی حضور خواهند داشت، به همین منظور امیدواریم طی این مدت خدمات خوبی به مردم شریفمان در استان ارائه دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.