سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه مطبوعات اروند به ثبت رسید

خانه مطبوعات اروند در دفترخانه رسمی اسناد خانه مطبوعات کشور به ثبت رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا مردانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد اروند در خصوص خانه مطبوعات اروند گفت : از جمله وظایف خانه مطبوعات ؛کمک به تامین حقوق و گسترش آگاهی  فعالان رسانه ای ، استعداد یابی و آموزش ، بسترسازی برای تعامل بیشتر بین رسانه ها ، برگزاری جشنواره های و نمایشگاه  مطبوعاتی ،دفاع از حقوق حرفه ای خبرنگاران ، جذب حمایت های مالی ، تخصیص بیمه برای اهالی رسانه ، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و جذب امتیاز نشریه برای متقاضان است.

او با بیان اینکه از حدود یکسال پیش پیگیری ها برای تاسیس خانه مطبوعات اروند صورت گرفته تاکید کرد :  این تشکل فرهنگی صنفی  مستقل از خانه مطبوعات استان خوزستان فعالیت خواهد کرد .

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد اروندادامه داد : خانه مطبوعات اروند با حضور هیئت موسس ؛ خانم هامیسیوندی و معینی نیا  ،آقایان رمضانی ، زامیاری و مرادی در دفترخانه رسمی اسناد خانه مطبوعات کشور به ثبت رسید .

مردانی در پایان اضافه کرد : خانه مطبوعات اروند در هفته های آتی و طی یک فراخوان با دعوت از خبرنگاران منطقه شروع به کار خواهد کرد .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید مقدم
۱۳:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
حانه مطبوعات کمترین وکوچکترین حق اصحاب قلم می باشد ولی متاسفانه آقای رمضانی پس از دریافت مدارک تا کنون هیچ پیغامی به ما نداده است امیدوارم منطقه آزاد اروند نسبت به اطلاع رسانی اقدامات لازم را به عمل آورد