سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه هماهنگی مرکز فرماندهی و مدیریت بحران استان مرکزی

جلسه هماهنگی مرکز فرماندهی و مدیریت بحران استان مرکزی به ریاست سید علی آقازاده در استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هماهنگی مرکز فرماندهی و مدیریت بحران استان مرکزی به ریاست سید علی آقازاده استاندار مرکزی برگزار شد.

در این جلسه، زندیه وکیلی و فرخی معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استانداری مرکزی، فرماندار شهرستان اراک، شهردار اراک، مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان، فرمانداران شهرستان‌های استان هم بصورت ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کردند.

در این نشست گزارش بارندگی‌ها و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان‌های استان توسط فرمانداران بصورت ویدئو کنفرانس ارائه گردید و اعلام شد که تا این لحظه مشکل خاصی از روند بارندگی و سیلاب پیش نیامده است.

زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز گزارشی از وضعیت راه‌های استان ارائه نمود و گفت: کلیه محور‌های استان باز و مشکلی برای تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.

آمره‌ای مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان نیز اعلام نمود، کلیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان در رصد همکاران ما قرار دارد و عمده رودخانه‌های شهرستان‌های شمالی و جنوبی استان سیلابی شده اند.

او افزود، تمامی سد و بند‌های خاکی استان، تحت کنترل دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار دارد و تا کنون مشکل خاصی گزارش نگردیده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.