سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خانه بمانید و صد‌ها جایزه بگیرید

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:برنا مه ویژه عید ما با موضوع در خانه بمانید و صد‌ها جایزه بگیرید.

ابراهیم بابایی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه با فرمایش مقام معظم رهبری برای همکاری همه دستگاه‌ها برای مبارزه با بیماری کرونا امور جوانان جمعیت هلال احمر کشور طرح ملی خدمات بشر دوستانه را در روز‌های پایانی سال و عید نوروز اجرا می‌کند گفت:این طرح با هدف سرگرمی و نشاط خانواده را در خانه خود تجربه کنید و در راستای مسئولیت‌های اجتمایی امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

او افزود:در این راستا ۷ برنامه با صد‌ها جایزه برای مردم عزیز که درخانه هایشان ماندن اجرا می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه برنامه اول پویش ملی لبخند در کنار خانواده است اظهار کرد:افرادی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند یک ربات در تلگرام در نظر گرفته شده است عکس‌های شادی خود در کنار خانواده پوستر کنند و در سایت ما ارسال کنند و به قید قرعه به ۲۰۰ نفر جایزه می‌دهند.

او بیان کرد:دومین برنامه پویش هلال آماده است می‌توانند از اعضای ما که خدمات به مردم می‌دهند عکس سلفی بگیرند و به سایت امور جوانان جمعیت هلال احمر ارسال کنند به ۱۰۰ نفر جایزه می‌دهند.

بابایی با اعلام اینکه سومین طرح ما فیلم و عکس بشر دوستانه است گفت:می توانند تصاویر از قرنطینه خانگی و کمک‌های به اعضای خانواده و آداب و رسوم عید در خانواده را به شماره ۰۲۱۸۸۲۰۱۱۳۲ تماس بگیرند و ارسال کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود:چهارمین برنامه جشنواره نقاشی با موضوعات دنیایی رنگی من، آسمان آبی، زمین سبز، زندگی وسلامت کشورم ایران به این شماره ۰۹۰۲۱۶۸۵۱۷۸ راهنمایی تماس بگیرند و راهنمایی کنند در تلگرام ارسال شود.

او اظهار کرد:پنجمین برنامه من جشنواره خاطره نویسی ماه و قلم با موضوعات در کنار خانواده، کنار پدر و مادر، خانه تکانی و دور همی به شماره ۰۹۰۲۱۶۸۵۱۷۸ در تلگرام ارسال شود.

بابایی با اعلام اینکه ششمین برنامه قصه گویی تلفنی مهر گویان است است بیان کرد: با تماس به شماره ۲۱۶۴۲۷ بصورت رایگان و به شما قصه‌های جالب برایتان تعریف می‌کنند.

او افزود:هفتمین برنامه طرح‌های خود امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و تیم‌های ما که به مردم کمک می‌کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.