تعطیلی تمام اصناف در سطح استان کرمان تا اطلاع ثانوی

استاندار کرمان گفت: از فردا تمام اصناف در سطح استان کرمان به غیر از ۱۲ صنف ضروری، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

تعطیلی تمام اصناف در سطح استان کرمان تا اطلاع ثانویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان امروز در نشست خبری با اشاره به تصمیمات مهم ستاد استانی امروز گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌ها، محدودیت‌ها و امتیازات خود را به گونه‌ای قرار دهند که تا خرداد سال آینده هم شهروندان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند تا از حجم مراجعات کاسته شود و در این شرایط شاهد شلوغی این ادارات نباشیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: کنترل ورودی‌های استان طبق دستورالعمل تهیه شده از سوی تیم‌های متشکل از هلال احمر، علوم پزشکی و نیروی انتظامی، تکلیف همه موارد برای خودرو‌ها اعم از اجازه عبور، قرنطینه و یا برگشت مشخص شده است.

اوگفت: با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ۱۵ ورودی استان تحت کنترل قرار می‌گیرند و نماینده ستاد نیز به تیم سه نفره اضافه می‌شود تا نظارت بر اجرای دستورالعمل داشته باشند.

فدائی تصریح کرد: صدا و سیما از پخش هر آگاهی و اطلاعیه‌ای که تبلیغ تور‌های گردشگری و حراجی و تخفیف‌ها می‌شود باید خودداری کنند.

او گفت: در سطح شهر‌ها بعضا با خودرو‌های غیربومی و استان‌های آلوده مواجه می‌شدیم که قرار شد اکیپ‌های مشترک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهر‌ها حضور یابند و در صورتی که خودرو با پلاک استان‌های آلوده مشاهده کردند، ضمن کنترل و دریافت اطلاعات از آنها، نسبت به برخورد لازم از جمله قرنطیه، برگشت و یا انتقال به مراکز درمانی آن‌ها اقدام کنند.

او ابراز داشت: معادن زیرزمینی زغالسنگ از فردا تا بعد از تعطیلات نوروزی تعطیل می‌شوند و در صورت نیاز این تعطیلی ادامه می‌یابد و کارگران برای آن مدت از بیمه بیکاری استفاده کنند.

فدائی بیان داشت: از فردا تمام اصناف در سطح استان کرمان به غیر از ۱۲ صنف ضروری. تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

اواضافه کرد: دفاتر پیشخوان و پایانه‌های مسافربری نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند تا کاهش مبتلایان بیماری را داشته باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه اسماعیلی
۲۲:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا احسنت کارتون خیلی خوب بود توروخدا بازارو خیابون هاروتا بعداز کرونا تعطیل کنید مردم کرمان شوخی گرفتن این ویروس روورعایت نمیکنن.خدا خیرتون بده.کارتون خیلی عالی بود.ا
Iran (Islamic Republic of)
هخامنش سعیدی
۱۹:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دم استاندارمون گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایا فکر کردی مردم با این اوضاع اقتصادی از کجا باید بیارن بخورن شما که دارین ما که نداریم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
پیشگیرانه خوبه ولی کاسبای بدبخت چکاشون هیچ اجاره مغزشون هم هیچ از کجا بیارن بخورن
آخرین اخبار