سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ملی مخابرات ایران اعلام کرد؛

آماده باش حداکثری برای تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در ایام نوروز

سیدمجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی بر آماده‌باش حداکثری مراکز مخابراتی در این ایام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به‌ منظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته‌شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیاز‌های ارتباطی هم‌وطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هرسال در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار می‌باشد گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین‌طور خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته‌شده است.

مهندس سید مجید صدری در ادامه افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین یونیت‌های یدکی برای سیستم‌های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانال‌های ورودی و خروجی را در دستور کار است.

وی افزود: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین دیزل‌های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات‌دهی به مشترکین در ایام نوروز در سراسر کشور می‌باشد

مهندس سید مجید صدری بابیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time به‌منظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۶:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام. تلفن ثابتم یک ماهه قطع شده 4روزبوددرست شده بود دوباره ازامروز11_1_1399قطع شده به چندتاشماره تلفن مخابرات رشت زنگ زدم هیچ کس پاسخگو نیست دراین مورد راهنمایی می خواستم لطفا