تاثیر بسزای راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه مخابرات

مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به تاثیر چشمگیر سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه اشاره کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس صدری اظهار داشت: بهبود قابل توجه در شاخص‌های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و گزارش تحلیلی ۹ ماهه شرکت نیز موید این نکته است.

او افزود: در همین راستا، راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، (سامانه QOE) نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است.


بیشتر بخوانید: اولویت شرکت مخابرات ایران رضایت مشتریان است


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

مهندس صدری اضافه کرد: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی، پیاده سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاورد‌های مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمات و در راستای تحقق شبکه تمام IP، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار