سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آمادگی وزارت نیرو برای بارش‌های سیل آسا در ۴ روز آینده

جعفرزاده از آمادگی کامل وزارت نیرو برای مهار سیلاب در کشور با توجه به اخطار‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا در کشور خبر داد.

میثم جعفرزاده مدیرکل بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اخطاریه بارش‌های سیل آسا تا ۴ فروردین در کشور گفت: به تمامی دستگاه‌های مرتبط با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش در کشور، وضعیت دیتا‌ها را منتقل کرده‌ایم و تاکنون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به باران‌های شدیدی که در تهران پیش‌بینی شده در روز آینده شاهد آبگرفتگی‌های جدی خواهیم بود، اما در حوزه آب و برق در تمام استان‌ها، وزارت نیرو در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: تهران سردتر می شود 


جعفرزاده تصریح کرد: در حال حاضر تمامی ورودی سد‌های کشور مورد بررسی قرارگرفته‌اند، به طوری که برای مهار سیلاب در استان‌های جنوبی کشور تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع سیل اتخاذ شده است.

مدیرکل بحران وزارت نیرو افزود: تلاش می‌شود با استفاده از پیش‌بینی‌های هواشناسی، حوضه سیلاب از محل سد‌ها به بعد به صورت نرمال مدیریت شود.‎


بیشتر بخوانید: وضعیت آب و هوا در ۱ فروردین/ بارش باران در شرق و شمال‌شرق کشور 


او گفت: مدیریت سیلاب در خارج از شهر‌ها بر عهده وزارت نیرو است و مدیریت سیلاب‌های شهری مربوط به مدیران شهری از جمله استانداری‌ها و شهرداری‌ها است. در پایتخت هم جای هیچگونه نگرانی نیست و تمامی ۵ سد‌های تهران آمادگی جلوگیری از سیلاب احتمالی را دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۳۰ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
بارانهاي سيل آسا ؟
بر اين مژده گر جان فشانيم رواست
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
ما حاضريم يه ميليون تلفات تو سيل و كولاك بديم واي چاهامون پر بشه و ده بيست سال خيالمون از بابت آب راحت بشه