سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۱۵ پرونده تخلف چرای دام غیرمجاز در مراتع استان یزد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از تشکیل ۱۵ پرونده تخلف چرای غیرمجاز در سال ۹۸ خیرداد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پارسال، ۱۱ فقره پرونده چرای غیرمجاز برای  دو هزار و ۸۹۸ واحد دام در استان یزد تشکیل شد.

او افزود: در این مدت چهار فقره پرونده چرای غیرمجاز دام برای هزار و ۷۸  واحد دامی در بهاباد، چهار فقره پرونده چرای غیر مجاز برای ۴۸۰ واحد دامی در ابرکوه وسه فقره پرونده چرای غیر مجازبرای ۴۰۰ واحد دامی در تفت  تشکیل و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: همچنین پارسال یک فقره پرونده در هر یک از شهرستان‌های یزد و دو فقره پرونده در مهریز در زمینه چرای غیرمجاز دام برای صاحبان دام‌هایی که کنترل و نظارتی بر دام‌های خود ندارند، تشکیل شده است.

سرهنگ مختومی ادامه داد: صدور پروانه چرا و یا اجرای طرح مرتعداری در مراتع، صرفاً برای آن عده از مرتعداران مجاز است که تعداد واحد دام مجاز آن‌ها پس از اتمام مهلت چرا در مرتع، در مراتع اقامت نداشته و یا تعلیف نکنند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.