سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات برای کنترل سیل احتمالی در کردستان اندیشیده شده است

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: تمهیدات برای کنترل سیل احتمالی در کردستان با پاکسازی و لایروبی مسیر رودخانه‌های استان اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان مومن‌پور، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان اظهار داشت: کار پاکسازی و لایروبی مسیر رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده تا در صورت بارندگی سنگین، شاهد طغیان مسیل‌ها نباشیم.

او به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های قابل توجه در استان اشاره کرد و گفت: تمهیدات و اقدامات لازم برای کنترل سیل احتمالی در حاشیه رودخانه‌ها اندیشیده و هشدارهای لازم نیز به اهالی روستاها داده شده است.

مومن پور با بیان اینکه حریم و بستر رودخانه‌های استان به ویژه قشلاق و گاوه‌رود لایروبی شده است، افزود: به کشاورزان و بهره‌برداران نیز از طریق دهیاران و با نصب پلاکارد اطلاع‌رسانی شده که تجهیزات و تاسیسات خود را از مسیر رودخانه‌ها جمع‌آوری کنند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان تاکید کرد: با توجه به رگباری بودن بارش‌های بهاری و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، مردم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مومن‌پور با بیان اینکه مدیریت آب ورودی و خروجی سدهای استان نیز در صورت بارندگی‌های سنگین صورت گرفته است، یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد، پس مردم مراقب بوده و در زمان بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.