سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهر‌ستان های لار، خنج و اوز

مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهر‌ستان های لار، خنج و اوز را تشریح کرد.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به ۷ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان اظهار کرد: مجموع کل مبتلایان کرونا با تعداد موارد جدید از ابتدا تا کنون، به ۱۵۸ مورد رسید.

او ادامه داد: این موارد جدید مربوط به لار، بیرم، بنارویه، علی آباد و کرمستج است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۱۵۱ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش همچنین با اشاره به ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان اوز، افزود: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید، از ابتدا تاکنون، به ۱۰۹ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: این موارد جدید مربوط به بیدشهر است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۰۷ مورد بوده و یک نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به ۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان خنج، بیان کرد: مجموع کل مبتلایان کرونا با تعداد موارد جدید از ابتدا تا کنون، به ۸۲ نفر رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در خنج ۷۹ مورد بوده و مورد فوتی نداشته است.

اُسروش اضافه کرد: مجموعا ۱۲ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۳ شهرستان ثبت شده که از این بین ۱۱ مورد مربوط به مسافران پرواز لار هستند.

او گفت: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۱۲۴ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.