سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذرت روسی با مسیر جدیدی از مازندران به خراسان رضوی می رود

برای نخستین بار ۵ هزار تن ذرت با بهره‌برداری از سیستم حمل ‌و‌ نقل چند وجهی از بندرامیرآباد به مقصد خراسان رضوی بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدصادق رنگ آور معاون امور بندری و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اینکه بندرامیرآباد از ظرفیت ریلی و اتصال آن به شبکه سراسری راه‌آهن جهت استفاده از حمل و نقل چندوجهی برخوردار است ،گفت: بیش از ۵ هزار تن ذرت که از کشور روسیه با کشتی وارد بندرامیرآباد شده بود توسط ۹۰ واگن طی رام‌های قطاری متعدد به مقصد خراسان رضوی بارگیری و ارسال می‌گردد.
 
او افزود:بندرامیرآباد از آغاز امسال تاکنون با تخلیه و بارگیری ۵۴۰ هزار ‌و‌۹۴۷ تن کالای اساسی نقش مهمی را در تأمین زنجیر این نوع کالا‌ها در کشور ایفاء کرد.
 
حمل و نقل چند وجهی به معنی ترانزیت یا حمل کالا با استفاده از دو یا چند وسیله نقلیه از قبیل کشتی، هواپیما، قطار و کامیون است.


بندر امیرآباد نام بندرگاهی در شمال شهرستان بهشهر در استان مازندران ایران است. این منطقه در سه فاز با ۳۴ پست اسکله طراحی شده‌است که اکنون فاز اول آن تکمیل شده‌است. وسعت این منطقه ویژه یک هزار هکتار است و به شبکه ریلی ایران نیز پیوند دارد.
 


 
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.