سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ بهسازی راه روستایی گرمز بهبهان نواخته شد

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عملیات اجرایی بهسازی، تعریض و روکش آسفالت راه روستایی گرمز در شهرستان بهبهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی طالبی‌پور رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور سهولت در مسیر تردد خودروها در محور روستایی گرمز شهرستان بهبهان، ترمیم، تعریض و روکش آسفالت این مسیر در دستورکار قرار گرفت.

او بیان کرد: اقدامات مورد نیاز در این مسیر و استقرار ماشین‌آلات لازم و تهیه مواد، ترمیم، تعریض و روکش آسفالت این مسیر آغاز شده است.

طالبی‌پور طول این مسیر را ۳.۵ کیلومتر و عرض آسفالت آن ۶ متر عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح که اعتبار هزینه شده برای اجرای تعریض، بهسازی و روکش آسفالت مسیر ۱۸ میلیارد ریال و از محل منابع استانی تامین شده است به افزایش ایمنی حمل و نقل و همچنین سهولت تردد روستاییان منطقه کمک شایانی می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: اجرای این چنین طرح‌هایی که باعث سهولت تردد روستایی می‌شود، می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت باشد و حمل محصولات کشاورزی در صورت مطلوب بودن شرایط جاده‌ای می‌تواند به بهترین شکل و بدون دغدغه انجام شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.