سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان اهواز تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند

تفاهم نامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز و اداره ورزش و جوانان این کلانشهر به منظور همکاری در تامین نیروی متخصص فنی در برگزاری رویداد‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره اهمیت تعامل با سازمان‌های مختلف گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های دولتی تاثیر بسزایی در رفع موانع کاری و تقویت عملکرد آن‌ها دارد.

او با بیان اینکه این همکاری سبب بالابردن بازده فعالیت‌ها می‌شود، افزود: پیش نویس انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و اداره ورزش و جوانان کلانشهر اهواز از سوی کارشناسان فنی هر دو اداره تنظیم گردید.

نیسی گمراوی اظهار داشت: این تفاهم نامه با محوریت تقویت ورزش دانش آموزی و ورزش همگانی طراحی شده است، همچنین مقرر شد پس از تصویب نهایی متن تفاهم نامه، امضا و مبادله اوراق در محل فرمانداری اهواز با حضور مدیران هر دو اداره و فرماندار صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هماهنگی و تعامل در برگزاری همایش‌های بزرگ استعدادیابی در رشته‌های والیبال، بسکتبال، دوومیدانی، ژیمناستیک و شنا، پیاده روی خانوادگی کارمندان دولت، بانوان، اقشار مختلف جامعه، برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت کلانشهر اهواز، هماهنگی و همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی، تامین فضای ورزشی حسب نیاز دو دستگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی اعم از کارگاه مربیگری و داوری برخی از بند‌های مصوب در تفاهم نامه مذکور است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز همکاری در ایجاد پایگاه‌های ورزش همگانی در برخی مدارس منتخب با امکان دسترسی عامه، همکاری در تامین نیروی متخصص فنی در برگزاری رویداد‌های ورزشی و همکاری و تعامل در برگزاری همایش‌های بزرگ ورزشی دانش آموزی از دیگر بند‌های مصوب در این تفاهم نامه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.