سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان قم:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه کرامت الزامی است

اروجی گفت:با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در قم، برنامه‌های دهه کرامت صرفا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی قابل اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محسن اروجی، مدیرکل مدیریت بحران استان قم صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه دهه کرامت، وضع استان قم را از نظر شیوع بیماری کرونا، زرد و در آستانه رسیدن به وضع قرمز اعلام و تصریح کرد: از آنجا که بازگشایی‌ها باعث افزایش بیماران در کشور و قم شده است تمام برنامه‌های دهه کرامت باید با هماهنگی کامل مدیریت بحران و با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی انجام شود.

اروجی یادآورشد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی به‌شدت آسیب پذیر هستیم، باید با تمام توان به بیماری کرونا مبارزه کنیم.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار هم در این جلسه تاکید کرد: به هیچ وجه اصراری برای سفر به قم در ایام دهه کرامت نداریم، اما همه دستگاه‌ها باید برای پذیرایی از زائران در تعطیلات آخر این هفته و دهه کرامت آمادگی کامل داشته باشند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار هم با اشاره به قدردانی ستاد ملی مبارزه با کرونا از حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تاکید کرد: علاوه بر این اماکن مذهبی، نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی نیز به منظور رعایت کامل موارد بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.

مرتضی حیدری فرماندار قم هم با تصریح بر اینکه بیماری کرونا تمام نشده است، خاطرنشان کرد: باید این خطر را همچنان به مردم گوشزد کرد و در عین حال همه امکانات لازم برای حضور احتمالی زائران تدارک دیده شود.

در این جلسه تعدادی از مدیران رئوس برنامه‌های خود را برای دهه کرامت اعلام کردند، اول تا یازدهم ذی‌القعده مصادف با سوم تا سیزدهم تیر دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.