سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث پنجم تیرماه ۹۹؛

بازی یک نوجوان دلگانی با اسلحه شکاری مادرش را به کام مرگ کشاند

مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه پنجم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزپنجشنبه پنجم تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

بازی یک نوجوان دلگانی با اسلحه شکاری مادرش را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی دلگان  گفت: نوجوانی ۱۱ ساله در این شهرستان در حین بازی با اسلحه شکاری مادر ۳۸ ساله خودر را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ غلامرضا نورا  اظهارداشت: در پی تماس با مرکز فورت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک مورد قتل غیرعمد در منزلی واقع در یکی از روستاهای حومه شهر دلگان بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعزام شدند.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل جسد زنی ۳۸ را که به دلیل شلیک سلاح شکاری به صورتش به قتل رسیده بود، روئیت کردند.

فرمانده انتظامی دلگان تصریح کرد: با بررسی بیشتر مأموران مشخص شد پسر ۱۱ ساله این زن داخل منزل درحین بازی با اسلحه شکاری پدر خود بوده که ناگهان اسلحه شلیک و گلوله به صورت مادرش که داخل منزل خواب بوده برخورد و او را به قتل می‌رساند.

او  با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، با تاکید بر اینکه حمل و نگهداری هر گونه سلاح گرم و یا سلاح‌های شکاری فاقد مجوز اکیدا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

دوچرخه‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک از کشف ۴۵ دستگاه دوچرخه قاچاق جاساز شده در دستگاه لایروبی دریا خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی " فرمانده انتظامی شهرستان کنارک، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار به جاسک"به یک دستگاه کامیون کشنده حامل دستگاه لایروبی دریا، که از بندر چابهار به مقصد بندر انزلی در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو طی بازرسی دقیق از آن تعداد ۴۵ دستگاه دوچرخه قاچاق را که به طرز ماهرانه در لابه لای، دستگاه ماشین لایه روبی، جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ "شهرکی" تصریح کرد: ارزش دوچرخه‌های مکشوفه طبق نظر کارشناسان اداره گمرک ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست: به منظور مبارزه جدی با پدیده قاچاق و جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی کشور، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف ۳۵ هزار ماسک بهداشتی قاچاق در زاهدان

در بازرسی از یک وانت پیکان در شهر زاهدان ۳۵ هزار عدد ماسک بهداشتی قاچاق کشف شد.

سردار "احمد طاهری" جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران گشت انتظامی شهر زاهدان هنگام گشت زنی در این شهر به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و به آن دستور ایست دادند.

او  افزود: در بازرسی از این وانت ۳۵ هزار عدد ماسک فیلتر دار قاچاق که فاقد مجوز‌های گمرکی بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او  با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر نظام اقتصادی کشور بر عزم جدی پلیس در مقابله با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف دپوی سوخت قاچاق در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف محل دپوی بیش از ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: درپی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در بیابان‌های اطراف یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی، یگان تکاوری وپاسگاه انتظامی بخش"اسپکه" پس از حصول اطمینان از دپوی سوخت قاچاق در روستای مذکور با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و در بازرسی از محل ۱۵ هزارو ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را که داخل بشکه‌های فلزی وتانکر‌های پلاستیکی نگهداری می‌شد، کشف کردند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز توقیف یک دستگاه تریلی کشنده اسکانیا با ۲۵ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم گفت: عصر روز گذشته مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان گمرگ ارزش این محموله قاچاق را ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.